Wednesday, August 12, 2009

ALHAMDULILLAH....akhirnyer aku kembali..

Assalamualaikum...

dah lamer aku x coret sepatah 2 kater dlm blog nie..
x per ler...Insya-Allah selepas nie..aku akan sentiase perbaharui blog aku nie(berkobar2).
aku bknnyer aper...mmg ler aku nie slalu bz...tp yg buat aku x der mood nk kongsi citer dlm blog nie,sumer psl anak kesayanganku "arina"....
ARINA....
untuk pengetahuan sumer,arina dah 3 bln lebih x dtg sekolah...aku rindu die sesangat...
awal2 dulu,aku runsing gak apesal die x dtg sek.akhirnyer aku tepon mak die.mak die ckp,die kurang darah merah,putih dan mcm2 warne lg.panik aku d buatnyer.ape x nyer..selalu die ok jer..tibe2 je sakit...tue yang aku x der mood tue..
sampai sekarang die masih lagi x datang sekolah...
aku bknnyer aper...aku takut...die bnyk sgt tertinggal plajaran...aper2 pun aku doakan die sihat...dan kembali ke sekolah...
INSYA-ALLAH....AMIN...

0 comments:

Post a Comment