Friday, August 21, 2009

SAAT2 KENANGAN TERINDAHKU.....


rabu lepas,salah seorang dr sitizone name die azwan hashim phone aku.aku pun x sangke.aku di jemput menghadiri rakaman muzikal sesuci lebaran bersama DATO' SITI NURHALIZA...pade khamis mlm jumaat jam 8 mlm di bandar sri damansara,kl.
ape lagi..aku pun terus tepon hubby aku minte izin nk gi rakaman tue...pade mulenye die x bagi coz rakaman tue pada mlm jumaat.tp...setelah aku pujuk2 akhirnye..hubby aku setuju menemankan aku ke sana...
pada ari yg di nntikan...seperti biase aku pergi sekolah untuk menjalankan tanggungjawabku..ngajar anak bangse...hehe...abis je waktu ngajar...aku rushing terus balik umah bersiap n jemput hubby terus gi rakaman..
pade mulanyer,perjalanan ok jer...tp bile smpi klana jaya..jem giler..mase tue dh kol 7.30 mlm..akhirnyer kami dpt jugak melepasi jem...tp dugaan tetap dugaan...kami sesat tk jumper jln nk masuk bandar sri damansara.apelagi..aku panik giler mase tu dh kol 8 lbh.puas aku tepon geng zoners aku tp diorang x angkat,yerla dlm studio..
sian hubby aku...jasenyer ttp ku kenang.....
setelah pelbagai ranjau yg ditempuhi....akhirnye kami selamat tiba di studio greencow pda kol 8.30 mlm yg mane sesi rakaman br saje bermuler...
sampai ajer kt saner,kami terpakse dok kt blkag sekali sebab dh full tmpt duduk.sebenarnyer..geng aku dh copkan tmpt kitaorang kt depan,tp kitaorang smpi lmbt,so director suruh orang lain duduk...sesi pertama mmg kami dok blkg,tp sesi kedua aku dok 2 baris dr dpn tau...haiiiii nasib...
tak lamer tu...SITI,saida,saerah,aizat n coda(artis br bwh siti production) pun keluar.sesi rakaman berjalan lancar...tp penat giler sebab asyik ulang semule...saerah bnyk buat hal...geram aku..sian siti...
yang bestnyer....SITI belanjer sumer zoners mkn kfc...
love u SITI....
rakaman tue abis kol 12.30 tgh mlm.sebelum kitaorang mkn kfc,aku sempat bergambar ngan SITI...aku sempat juga merakamkan detik2 terindah ku...saksikanla.....










































0 comments:

Post a Comment