Monday, April 27, 2009

reunion.....

Assalamualaikum...
fuh...lamer betul x tulis blog...
bknnyer aper...lately nie aku bz melatih student2 aku nasyid n syarahan b.melayu untuk amal islami peringkat daerah sepang.
Alhamdulillah....nasyid lelaki dapat melayakkan diri ke wakil negeri tapi nasyid perempuan hanya dapat tmpt kedua.begitu jugak syarahan..tapi aku bangga dgn usaha gigih student2 aku..
bln mei x lamer lagi...ayik berdering2 jer tepon aku nie..aper x nyer...member2 aku sebuk ajak g reunion sekolah....aku bknnyer aper,tarikh tu nnti...kakak sepupu aku nk bertunang dgn jejaka pilihan dier...so,mcm maner...?
9hb mei tu nnti mcm2 program ler...dgn reunionnyer,sepupu tunang,dan paling geram...student2 aku gi peringkat negeri plak tue....kat kuala kubu baru....eeeee sabar jer ler d buatnyer....
tgk ler nnti mcm maner....pening aku.....diaorang nie pun satu...mcm dah x der tarikh lain ....sume nk tarikh tue...pelik aku....
ok ler smpi cni dulu lain kali tulis lagie ek....
bye...Wassalam....

0 comments:

Post a Comment