Tuesday, January 27, 2009

1st time...

assalamulaikum....
untuk pengetahuan semua..aku baru jer blajar buat blog nie..jadinyer kalu ader yg x gemar ngan aku create blog nie,i'm sorry...(bak kater amir raja lawak 3).nie first time aku buat sendiri.semalam ader cikgu yg ajar(adik iparku..zeyra).die yg bnyk ngajar aku bab2 nie...tq kak ena ucapkan..
aku dah lamer berminat nk buat blog ni tp baru semalam dapat blajar..maklumler..aku nie bz sket orangnyer...hehehe...bkn nyer aper..kekadang tue aku terpakse gilir2 gune comp ngan hubby aku...tu psl ler payah sgt nk buat blog nie..
ala....esok dah muler ngajar..sekolah pagi cuti,tpi sekolah petang,x cuti plak..tension aku tau...isk..x perler..demi anak bangsa,aku berjuang dan berkorban..hehehe(poyo)..sebenar nyer aku x sabar nak jumper arina..(anak muridku)..dier cute sgt..pandai plak tue..kalu aku ader anak aku nk bubuh namer arina...satu hari nnti aku akn bubuh pic dier kat cni..supayer korang pun bole kenal arina....
okler... lain kali aku smbung lagi..hubby nk milo ais..so,sebagai isteri yg taat akan suaminyer aku kene ler blah dulu...(hubby aku ckp milo ais yg aku buat x der saper bole lawan...mmg best..)x cayer..cuber ler rase...
wassalam....

0 comments:

Post a Comment